Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 9.7.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Tanssiseura Kouvolan Terpsikerho ry
Kyminväylä 1 C
45700 Kouvola

044 96 777 22
talous@terpikerho.fi
www.terpsikerho.fi
1527553-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja tai osallistujatietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen, jäsentietojen päivitykseen (eli tallettamiseen Tanssiurheiluliiton DanceCore-tietopalveluun) tai ostotapahtumassa ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tutustu: Kouvolan Terpsikerhon Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämät ehdot [www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot]. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Tanssiseura Kouvolan Terpsikerho - tuotteet ja ryhmämaksut yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina tilauksesi tiedot saatavilla. Tarkasta aina, että sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Tanssiseura Kouvolan Terpsikerho ry
Kyminväylä 1 C
45700 Kouvola

044 96 777 22
talous@terpikerho.fi
www.terpsikerho.fi
1527553-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutusehdot

Kuluttajan on oikeus perua käyttämättömän tuotteen tai palvelun kauppa 14 päivän sisällä. Ota yhteyttä info@terpsikerho.fi osoitteeseen kaupanperumisen ja tuotepalautuksen osalta. Tapahtumalippujen ostoa ei voi peruuttaa tapahtuman jälkeen eli käyttämättömän lipun hintaa ei palauteta ostajalle.

Katso kausiryhmien peruutusehdot ja kurssimaksujen takaisinmaksukäytännöt: www.terpsikerho.fi/ilmoittautuminen-ryhmiin-ja-peruutusehdot

Ostosten lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä ostoksesta, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme peruutusehtojen mukaiset kustannukset kuten mahdolliset postituskulut. Tuotteet voi palauttaa sähköpostissa annettujen ohjeiden ja asiakkaan kanssa sovitun käytännön mukaisesti esim. Terpsikerhon tanssisalille. Tuotepalautusten kulut postitse hoitaa asiakas itse. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).

Ongelmatilanteet

Mikäli seuratuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Yhteystiedot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.



Ostoskorisi on tyhjä

Tutustu toimitusehtoihin täällä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit